söndag 30 november 2008

Bästa födelsedagen


Må hända att jag känner mig lite äldre och mer rynkig än jag gjorde i förrgår... Eller inte, känner inte så stor skillnad :) Jag hade i alla fall en väldigt trevlig dag igår (tack alla sötnosar som gjorde min dag så bra!) Dagen började med att mamma och mormor kom förbi med blåbärskaka och presenter (och pizzarullarna, icke att förglömma). Vid 12-tiden var det dags att dra sig till Munktell för årets sista match. Inte heller denna match blev särskilt spännande men några bra bollar fick vi till och matchen slutade som de andra med 3-0 (25-7, 25-8, 25-10). Emellanåt fick jag faktiskt till det och jag kan stoltsera med att jag blev utvald till matchens lirare i laget *hehe* (Sen kan man ju fråga sig om det enbart var för att jag råkade fylla år men men ;)) Skönsång fick jag också efter matchen :)

Efter matchen var det bara att jalla hem och förbereda allt för kvällen. Jag tycker kvällen blev riktigt lyckad och jag hoppas att alla hade trevligt. Totalt passerade närmre 30 personer genom dörren under kvällen. Så kul att så många kunde komma och vilka fina presenter jag fick! Mamma Mia singalong :) Sunes sommar + Sunes jul, extra avancerat pussel :), vinkaraff, bok, vin, badskum, ljusstakar, skålar och blommor... Tidigare under dagen fick jag även ett nattlinne och parfym av mamma och pappa, och en mysig filt och handdukar av mormor. Daniel lyckades även han med en bra present; en ny kamera :) Riktigt kul och lyckad kväll blev det, som rundades av med sång och dans på hög volym till volleybollbrudarnas present :)

Tack för alla gratulationer! Me so happy :)

1 kommentar:

Anonym sa...

herre gud, ingen som kommenterar :) tack för i lördags sötnos! mycket trevligt var det!puss