måndag 27 december 2010

I-landsproblem AB

Usch, hur svensk är man om man t.o.m. måste klaga över att man är ledig?!! Jag vet, jag är hemsk och jag skäms men så är det. Det bästa som finns när man är stressad på jobbet är att få vara ledig några dagar och inte göra någonting men fy vad uttråkad jag blir om det inte händer nåt typ hela tiden. Jag älskar sovmornarna men sen då?! Efter ett tag blir man trött på att ligga framför teven helt enkelt. I morgon tänker jag i alla fall hoppa ur myskläderna och bege mig in till stan och hoppas på att Lina kan underhålla mig lite :) Lite shopping kanske kan få mig på bättre humör. Sen behöver vi hitta och inhandla ett matsalbord och stolar till nyår då vi ska vara här och fira. Får peppa för det helt enkelt, efter morgonens sovmorgon...


1 kommentar:

Ica sa...

jaaa! skäms på dig big time! :P