onsdag 5 januari 2011

4 lovdagar kvar

Snart är lovet slut. Vad hände? :) Ska bli skönt att börja jobba igen känner jag. Så länge jag inte planerar in saker blir jag bara sittande, uttråkad och tycker synd om mig själv så det är lika bra att lovet är slut på måndag :) Jag har hunnit med en hel del ändå även om mestadels av tiden har spenderats i soffan känns det som. Jag har tagit nån vända på stan, träffat vänner, fikat, gått promenader (det krävs inte många såna för att gå igenom varenda gata i Kjula inte ;)), ätit knäck och umgåtts lite till. Helt klart godkänt jullov. Nu är det snart dags att komma igång igen. No more sovmornar utan på't igen bara. Kvalet till div II börjar snart också, första matchen blir hemma redan nästa helg! Det kanske börjar bli dags att skriva klart i Dexter...


I am sooo nailing the fjortis-pose, eller hur! ;)

Inga kommentarer: