söndag 9 januari 2011

Var är on-knappen?

Då var det dags att gå tillbaka till jobbet i morgon då! Det känns verkligen att det var ett bra tag sen man var där. Dags att hitta on-knappen till tankeverksamheten och för det första komma ihåg vad det var jag hade tänkt för de första veckorna på vårterminen :) I morgon blir det buss in. Känner inte för att sitta på jobbet redan 6:45 när vi börjar 8:30...

Det råkar inte vara någon därute som vill/kan vara så barmhärtig och låna ut en bil till oss? Kommer bli drygt nu när vi båda jobbar igen... men förhoppningsvis ska det inte behöva ta alltför lång tid till innan vi får ersättning och kan köpa en ny bil. Nog för att buss är smidigt, miljövänligt och går snabbt men jag känner inte för att betala 300 spänn i veckan för att komma till och från jobbet. Och sen man flyttade (tillbaka) till landet så går bussarna dessutom inte särskilt ofta :) Men som sagt, i morgon tar jag hellre bussen än åker in med Daniel avskyvärt tidigt.

Nu återstår att se om man kan somna i kväll då. Det där med att vända tillbaka dygnet har som vanligt inte blivit av. Ska jag få mina tolv timmars sömn per natt som jag nu blivit van vid borde jag ha gått och lagt mig för två timmar sen. Pigg och glad man kommer vara i morgon ;) Men det ska bli kul att träffa alla fina kollegor igen!

Inga kommentarer: