söndag 2 januari 2011

Nyårsafton

Hade en mycket trevlig nyårsafton/natt! 10 stycken blev vi som åt, drack, tutade, dansade, tomteblossade oss in på småtimmarna. Tror Heléne och Mariah kom härifrån med taxi vid halv fem på morgonen och sen sov jag gott :) Bra avslutning på 2010 och bra inledning på 2011.

Igår blev det inte mycket gjort. Låg mest i soffan och åt upp alla rester (hur kunde det bli så mycket chips och godis över?!) och tittade på massa filmer. Detta har väl resulterat i 2-3 extrakilon så när tvätten är igång blir det att släpa ut röven i skogen en sväng :)

En vecka kvar av jullov sen då! Känns helt ok ;) Har lite omdömen kvar att skriva men annars ska jag mest lata mig tror jag. Lina och Lina kommer äntligen ut och hälsar på nästa vecka och i morgon ska jag träffa Carro. Man borde kanske hinna städa bort det mesta av julen också, ta någon tur på stan och självklart sova en massa, man måste ju orka med hela vårterminen (eller ja, åtminstone 6 veckor tills det är sportlov) :)





Inga kommentarer: