söndag 28 augusti 2011

Hittar ingen passande rubrik

Söndag igen och jag börjar förstå vad folk menar med söndagsångest. Min kom redan igår eftermiddag. Jag har aldrig tyckt att det har varit jobbigt att gå till jobbet (jo jo, ibland har man hellre legat kvar under täcket men get my point). Jag har alltid tyckt om måndagar och att komma tillbaka till jobbet. Känns inte alls kul att det inte är så just nu. Snart måste rutinerna och vardagen komma igång på riktigt så att jag också kommer igång. Heja heja!

3 kommentarer:

Ica sa...

vill inte spä på något du redan vet, men tror vi båda vet varför du är så trött, varför det är så jobbigt och varför du får söndagsångest över jobb. Ta hand om dig själv <3

Johanna sa...

Tror faktiskt inte att det enbart är den anledningen du tänker på. Min otroligt låga stresstålighet gör nog sitt till nu också, plus ett schema som inte riktigt passar normala människor.. :/

Ica sa...

Det är aldrig bara en anledning. Men en stor sådan.