tisdag 16 augusti 2011

Intensiv dag

Dagen blev lång idag. Efter att ha vaknat flera gånger i natt gick jag upp vid femsnåret. Arbetsdagen kändes lång och jag var ofokuserad men efter ett x antal koppar kaffe höll jag mig vaken, hämtade tjejerna och åkte ut till Bea. Det blev en kortis för min del eftersom det var dags för volleyboll ikväll! Jag överlevde trots glömda knäskydd men oj vad kass man är efter ett sommaruppehåll, haha :) Nu är de hårdträning som gäller! Men först och främst sömn i nuläget. Måste ju få skönhetssömnen när vi ska ta skolkort imorrn ;) Efter jobbet är det sedan dags för AW med de flesta 7-9-lärarna, ska bli kul!

2 kommentarer:

leapox sa...

Planeringsdagarna gick visst fort... Men vi grejar höstterminen fint med samarbete ju! Kram!

Johanna sa...

Ja var tog dom dagarna vägen? Hjälp, på måndag kommer eleverna. Men men, det löser sig alltid :) Kram!