söndag 7 augusti 2011

Snabbsammanfattning

Om man säger att sommaren tar slut när sommarlovet tar slut så är min sommar slut på onsdag. Å andra sidan är augusti en sommarmånad och man får väl hoppas att solen kommer tillbaka innan det blir höst på riktigt.

Innan jag gick på lov var jag lite orolig för hur sommaren skulle bli. Jag trodde att jag skulle bli lite smått knäpp, klättra på väggarna här hemma efter några dagar och ha alldeles för mycket tid över till att tänka, grubbla och fundera. Men så blev det inte. Jag har inte gjort så mycket speciellt under de här 8 veckorna men det har varit en bra sommar ändå. Det har blivit en del grillkvällar med vänner, födelsedagsfiranden, jag har sjungit på bröllop, begravning och dop, det har blivit lite beachvolleyboll, en del joggingrundor, IKEA, sol och bad, shopping, filmkvällar, Kolmården, bio och så Gotland så klart.

Jag måste ändå säga att jag är redo att börja jobba igen på onsdag. Det ska bli hiskeligt skönt med vardag och rutiner igen, det ska bli himla kul att träffa alla fina kollegor och så drar snart volleybollsäsongen igång igen. Bring it on! :)

Inga kommentarer: