tisdag 9 augusti 2011

Last day

Sista dagen på årets sommarlov! Känns, som jag skrivit innan, både skönt och mindre skönt.

Gårdagen spenderades med att vara så där ruskigt produktiv som man får för sig att bli ibland :) Jag dammsög, tvättade, klippte gräs, solade och läste på balkongen, lagade mat, plockade vinbär, var ute och sprang, hjälpte till att städa förtältet till husvagnen och åkte en sväng till tippen med darling. Idag kom jag dock knappt ur sängen utan var riktigt seg. Å andra sidan ska man väl utnyttja sista sovmorgonen på semestern :) I morgon ringer klockan tidigt igen 
(eller ja, lyx att börja 8:30 de första 8 arbetsdagarna. Måste ju inte gå upp förrän 7:00 typ. Najs!).

Idag tänker jag inte vara ett dugg duktig :) Fick njuta av sol och värme på balkongen nån timme på förmiddagen och nu slappar jag runt lite på nätet och försöker sortera in alla mina inlägg sen 2008 under rätt etiketter *pust* Snart ska jag hoppa in i duschen och sen åka in till stan. Det ska bli promenad med Mariah, kaffe hos Heléne och sen filmmys tror jag. Bra avslut på sommarlovet indeed!





Inga kommentarer: