lördag 14 februari 2009

Sportlov!

Yes, i går gick jag på sportlov. Det första på länge och det ska bli riktigt skönt! Firade detta med några från laget igår med fika på Wayne's och sen After work på Centro. Mycket trevligt! I förmiddags blev jag hämtad av pappa och jag åkte med till Kjula för att hämta vovsinen. Familjen åker till Italien för att åka skidor i en vecka och då ska vi vara hundvakt. Har efter det städat lite, handlat inför årets Valentines Day-kväll (så jag ska försöka mig på att laga mat). Har inhandlat mat, efterätt och vin och köpte även chokladhjärtan och blommor i ren Alla-hjärtans-dag-anda :)

En hel veckas ledighet alltså, härligt! Ska ta det riktigt lugnt, gosa med Sally, slappa, äta gott och förhoppningsvis hinna träffa lite vänner. I morgon är det match och nästa vecka finns en hel del uppvaktningar med på listan. Darling fyller 25 på tisdag, Maija blir 3 på torsdag och Leonora 26 på fredag. På söndag åker vi iväg till Åland igen för bortamatch, så det blir nog fullt upp. På måndag ska jag och Ica göra IKEA också, kul!!

Börjar bli hungrig, ska man kanske hugga in på chokladhjärtana eftersom middagen inte kommer bli serverad förrän efter åtta då darling kommit hem från jobbet...

Veckans inneboende. Gammalt kort men precis så ligger hon även nu :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du påbörjar ditt sportlov när jag avslutar mitt ;) kram!