tisdag 3 februari 2009

I'm coming back!

Efter drygt två veckor tror jag att jag nu kan gå tillbaka till träningen och nästan ge allt (riktigt allt vågar jag nog inte ge idag). Jag har nu i två dagar joggat upp för trappor igen och då borde jag även kunna hoppa och vara med och spela igen *o, denna lycka* ;) Har nu laddat med pastamiddag och ska bara hälla i mig en mängd kaffe (efter att ha varit nära att somna på jobbet x antal gånger sedan tvåtiden) så ska jag nog vara hyfsat fit for fight igen.

Hade en mycket trevlig lördagkväll som innebar blekning av hår (inte mitt utan Icas), Exorsisten (som jag inte vågat se innan), massa chips och dipp, öl och trevligt sällskap. Vi bestämde oss även för att gå ut och skaka lite rumpa och det var trevligt det med. (Bilder finns men tydligen inte på datorn än, de dyker nog upp på bdb om ett tag ;))

I söndags var det match och det blev så nervöst att jag blev bajsnödig. Vi var bra emellanåt men inte tillräckligt. Vi vann stort två av seten (25-16, 25-12 om jag inte minns fel) men det räckte ändå inte. Surt sa räven men de på plan hade visst väldigt skoj. Jag är mucho bitter att jag har missat de två roligaste matcherna på över 8 månader men men, nu ska jag tillbaka!

Idag blev det promenad till jobbet och tillbaka. Jag kanske skulle kunna få upp flåset om jag började traska istället för att åka bil eller cykla. En timmes promenad blir det ändå fram och tillbaka, det blir ju 5 timmar på en vecka (!) Men det låter alldeles för hurtigt för att vara jag, jag vet :)

Now: Kaffe!
In an hour: Mot träningen!!

Inga kommentarer: