fredag 27 februari 2009

Magsjuka förstör min fredag

Jag vaknade inte alls gladare idag. Inte ett dugg glad är jag. Vid tretiden i morse spenderade jag relativt lång tid på toaletten och det fick jag göra ett x antal gånger till efter det. Vid tiotiden kom spyan. Ok, you get the point och jag behöver kanske inte komma med fler äckliga detaljer. Jag är med andra ord helt enkelt hemma och är magsjuk, två kilo lättare än igår kväll *hehe*

Jag mår dock lite bättre nu. Har legat i soffan och sovit, druckit blåbärssoppa och kollat tempen sen tio och har inte behövt göra mig av med några kroppsvätskor på länge. Förhoppningsvis fortsätter det i den riktningen...

Idiotisk tajming av mig, det hade blivit så kul i kväll med alla kompisar, lekar och tävlingar och massa gott. Dumma, dumma mig. Vi kanske tar det nästa helg istället, kan ni då? :) Ica var snäll och åkte och handlade åt mig så nu ska jag försöka få nåt i min tomma mage. Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

krya på dig fina!
drick mkt vatten och vila, vila, vila!!

*kramar i massor

Anonym sa...

stackars gumzis. hoppas du e bra nu! vi tar det nästa helg det tror nog jag kan iaf!

pussen