söndag 29 mars 2009

Duktig flicka! *uppdaterad*

Måste ju bara påpeka att detta är mitt 100:de inlägg i bloggen :)

Efter att ha legat och latat mig hela lördagen har jag idag agera helt tvärtom. Jag har hunnit med att tvätta tre tvättar, dammat, städat kök och badrum, varit och storhandlat, strykit och hängt upp gardiner och lagat mat. Nu tänker jag sätta mig i soffan med min tanttidning och en stor kopp kaffe innan jag bakat en kladdkaka och skämma bort mig med. Dammsugningen måste också bli gjord men nu tar jag en paus :)


*Uppdatering*

Nu har jag hunnit med en promenad också, och dammsugningen är klar. Daniel tror att jag har slagit i huvudet och det kan man ju iofs fundera på. Gillar mina effektiva dagar! :) Nu hoppas jag att jag har alla ingredienser till kladdkaka *mums*

3 kommentarer:

LINAN sa...

Bra jobbat! Kanske skulle anställa dig! Är du dyr?

Johanna sa...

Nej, jag är ganska billig i drift. Det räcker ed att ge mig lite mat eller annat gott så gör jag det gratis *haha*

leo sa...

hej älsklingen:-)
var har du tagit vägen???

kul att se att du kan också, he he!!!

puss puss till min fina tjej!