torsdag 12 mars 2009

Träningsvärk till tusen

Jag vill bara inleda med ett påpekande som jag är 100% säker på stämmer: Bodypump är inte bra för kroppen! Så, nu var det sagt :) I går hade vi friluftsdag och jag befann mig på Gympozz. Det är mer än tre år sedan sist jag var på ett Bodypumppass och fy sjutton vad det tar. Jag har mastodontträningsvärk! :)

Redan torsdag och med andra ord helg inom 24 timmar. Najs najs. Ännu mer najs är det att jag bara ska jobba tre veckor till för sen är det påsklov! I love my work men det ska bli najs med ledighet igen ändå. Sovmornar (som jag inte fick på sportlovet eftersom vovven bodde här), få tid att hinna ikapp med röran här hemma och träffa vänner. Me like. Borde ta mig upp till Stockholm och mysa med Lisette, det är banne mig på tiden!

I helgen åker vi iväg på vår sista bortamatch för säsongen. Vi ska möta serieledarna Bromma så det blir nog skitkul! Vi får se till att spela bra de två sista matcherna så vi slutar på andraplats :) Träning om några timmar, kanske ska ta och sova lite innan dess... Är nu relativt pigg på kaffe dock.

1 kommentar:

LINAN sa...

Det är ju skönt att du känner att du lever varjefall...lycka till i helgen! kamma hem segern ;-)