fredag 20 mars 2009

En vecka i trötthetens tecken

Fredag och veckan går mot sitt slut. För att summera veckan säger jag bara suck. Ingen volleyboll, två sjukdagar hemma och en mage som inte är av denna världen. Min aptit har varit som bortblåst och orken likaså, och magen är i uppror. Jag har dock ringt farbror doktorn och fått tid under påsklovsveckan. Nu ska det utredas vad det är för fel på mig och jag vet inte vad jag ska misstänka. Det kan inte enbart bero på laktos eftersom jag försöker att inte äta det så ofta längre. Gluten? Eller bara en väldigt känslig tarm? I don't know men förhoppningsvis får jag väl svar på det förr eller senare.

I morgon ska vi sjunga och det ska bli spännande. Ljudet var sådär och vi är väl inte riktigt ihopövade :) men det blir säkert bra. På söndag väntar sista matchen i kvalet och det är skönt att det är en hemmamatch. Nu gäller det att vi slår Dalarö med 3-0 (vilket vi gjort tre gånger förrut iaf) och sen att Bromma spöar Solna så kommer vi tvåa :)

Nej, nu lockar sömnen igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vi kan bilda klubb.. Okända magproblem som kommer o går... :/ Hoppas du får nåt svar!

JAG sa...

Johanna, nu jagar jag dig =)
Hoppas du inte känner dig förföljd för det kan inte vara så kul!
Några planer inför nästa helg?

JAG sa...

Stackars dig som är dålig. Magen är inte rolig att ha ont i!
Hoppas allt gick bra på matchen!