torsdag 5 mars 2009

Sambo igen

Redan torsdag och jag är redan hemma. Eftersom min klass inte är i skolan den här veckan och jag har dem sista lektionen på torsdagar passade jag på att ta hem uppsatser till soffan istället för att sitta på jobbet och bli störd. I dag fick jag mig motion igen i form av promenader till och från jobbet. Härligt att älskling är hemma igen men det var bra skönt att kunna ta bilen till jobbet :) Jepp, i går kom darling hem och jag fick en mucho god parfym (Gucci) och schweizisk choklad :) *tack love*

Fredag i morgon och dags för Partaj- och lekafton. Den blev ju inte av förra fredagen p.g.a magen min men nu så! Snacksen finns kvar och jag ska ta och städa idag. Blir kul och se hur lekarna och tävlingarna går hem hos folket ;) Innan fredag kommer torsdag och nu står lite rättning på schemat innan träningen i kväll! Over and out for now!

Inga kommentarer: