onsdag 21 mars 2012

Att se både plus och minus

Idag har det varit vår, helt underbart! Känns som den första riktiga vårdagen. Klockan är snart 18:00 och det är 13 grader varmt ute. Vi åt lunch ute idag och njöt även av eftermiddagskaffet ute i solen. I love it! Dagen har verkligen innehållit både positiva och tuffa saker. Minus: Vägning på ÄC i morse (aldrig kul oavsett resultat), jobbigt (men bra) samtal med tuffa ultimatum och krav att utläsa mellan raderna, längtan efter fel saker, ångest över lår och magont efter lunch. Plus: Jag spöade T i fyra-i-rad 5 gånger ;) Vi har njutit av solen och värmen, jag gjorde ett vettigt val som faktiskt visar min motivation, jag har skrattat när T blev utelåst ;), jag har pysslat, pusslat och läst. Trevligt att det faktiskt var med på plus-listan än på minus-listan!

Pyssligt värre, eller hur! ;)

Inga kommentarer: