lördag 17 mars 2012

Crybaby

Helg igen och tiden rusar fram som aldrig förr. Var vi inte på Åland nyss? Tydligen inte eftersom det är en vecka sedan redan! Veckan har varit turbulent och energikrävande. Det är som att skruva på en kran som inte går att stänga av när jag väl börjar böla. Har gråtit och hulkat som ett barn jag-vet-inte-hur-många-gånger den här veckan och jag är helt slut nu. Får höra att det är bra dock och som tur är är jag ju faktiskt på ett ställe där de kan skrapa ihop skärvorna efter att jag faller samman. Svårt att orka med något och det känns ju rätt trist. Får dock ta mig lite i kragen och gaska upp mig för det väntar ju faktiskt roliga och trevliga saker nu. I morgon har vi säsongens sista match :(, jag ska på pyjamasparty på måndag :) och nästa helg är fullbokad med domarkurs och lagfest. Dagen idag kommer spenderas hemma. Ska åka och handla, tvätta lite och ta det lugnt. Några utsvävningar har har man inte råd med som sjukskriven, Försäkringskassans sjukpenning lyser med sig frånvaro...

 

Inga kommentarer: