onsdag 9 juli 2008

Bulgarien 30/7-6/8!!

Nu är det bokat och klart! Den 30 juli (om exakt tre veckor med andra ord) åker vi till Sunny Beach i Bulgarien! Yeay! Det ska bli så kul och skönt att åka iväg. Första gången jag och Daniel åker iväg tillsammans. Jag kommer behöva flirta med någon som kan ta mina sista tre jobbpass men det finns nog vikarier som vill jobba så det löser sig.

Annars är det mycket jobb nu. Har jobbat lördag-onsdag och nu är jag äntligen ledig i två dagar. Jobbar i helgen igen men nästa vecka har jag en riktigt skön vecka med endast tre arbetsdagar. Najs najs. Nu sitter jag mest och hoppas på att vädret ska hålla i sig nu när jag är lite ledig.

Fredagen innebar som sagt min första anställningsintervju. Jag var inte så fasligt nervös (som jag absolut trodde att jag skulle vara) och det kändes bra. De lät positiva men det är knappt att man törs hoppas. Men jag håller tummarna, skulle vara perfekt!

Nej, nu väntar en helkväll med laget. Beach volley i Vilsta om en timme och sen lite samkväm *haha*

4 kommentarer:

Ica sa...

samkväm?? är det vad vi ska syssla med ikväll? Coolers. Då låter vi ju riktigt sofistikerade. Kul med er resa ju. Jag förväntar mig ett riktigt ugly vykort :D

Anonym sa...

coolt, låter riktigt skönt att åka iväg!
Hoppas ni får en kanonsemester!

ses snart tycker jag men du låter alltid så upptagen!

puss

Anonym sa...

Vad härligt med en resa...det skulle jag oxå vilja dra iväg på...du får sola åt mig oxå vännen!!

Johanna sa...

Ica: Japp, samkväm. Ett riktigt fult uttryck. Därav garvet efter :)
Anne: Så busy är jag nog inte. Fast nu är det massa jobb förstås, ska bli skönt att åka iväg :)
Monika: Jag ska sola och bada en massa åt dig med! :)