måndag 14 juli 2008

Och ibland blir man så himlastormande lycklig

Livet är just nu sådär underbart rosaskimrande och även om det skulle ösregna och blåsa stormvindar så skulle solen ändå skina här (ja hej o hå vad löjligt och klyschigt man kan uttrycka sig, jag vet). Anledningen till denna totala lycka som infunnit sig, och det fånigt stora leendet på mina läppar, är att jag har fått jobb!! Jag är så otroligt glad!!

Den 7 augusti börjar jag jobba på Djurgårdsskolan där jag kommer undervisa elever i år 7-9 i musikklasser i svenska och engelska. Jag kommer även att vara mentor för en klass 8. Galet!
Idag är det härligt att leva! En kommande solsemester och ett jobb. Jag är så lycklig!!

(Ler fånigt och gör några glädjeskutt till)

6 kommentarer:

Anonym sa...

OMG så stolt jag är över att vara din vän Johanna. GRATTIS än en gång! Ska hälsa från Joanna också som grattar så mycket! Hoppas att du firar ordentligt idag!!!
kramar

Anonym sa...

W O W !!!
Typ vad häftigt !!


Mentor och allt, så otroligt kul för dig, Grattis Grattis. Eleverna drog en vinstlott där tror jag. Ett stort lycka till från en som har två kämpiga terminer kvar.
__
peter

Anonym sa...

GRATTIS gumman!
DU är helt grym tjejen!

Blir så glad för din skull!

Det här måste vi ju fira!

puss

Anonym sa...

Åh, en hel massa grattis!!

kraam!

Johanna sa...

Tack för alla gratulationer vänner, det värmer att ni är glada för min skull :) Kramar!

Anonym sa...

Åh vad roligt!! Grattis! Blir nästa lite avis. Hade min slutpraktik där. Lycka till!