lördag 31 januari 2009

Lördag

Det är härligt med helg, så är det bara. I går var jag på Eskilstunarevyn tillsammans med la familia + mormor och farmor. Innan dess käkade vi på Akropolis *mmmmm*. Revyn bjöd på många skratt som den brukar göra och så min lilla söta elev Ellen som tog alla med storm (är jag helt övertygad om). Hon sjunger så vackert att man blir blöt i ögat. Tips för er som inte gått på den än: Do it!

Lördag idag och jag och Ica har gjort Tuna Park. Efter att jag försovit mig kom vi iaf iväg till slut och hon kom hem med en klänning och hårfärg (som hon har fått för sig att jag ska joxa med. O well, hon vet hur det gick sista gången ;)) och jag shoppade leggins, en skjortblus, en T-shirt och lite smått och gott på Kicks. Nu är det storstädning AB här hemma eftersom grabbarna ska komma över i kväll och jag inte vill skämmas (även om jag inte är hemma). En annan ska till Ica och uppenbarligen slinga hår men även roa mig med andra aktiviteter som värdinnan har planerat in :)

Match i morgon! Hemma denna gång och mot ett nytt lag. Det suger hårdast att jag kommer få sitta även denna gång men knät skulle nog inte palla en match i nuläget. Däremot kan jag uppdatera om att det går betydligt bättre att ta sig nu. Nu är det mest musklerna som behöver väckas till liv igen, och så ska jag väl se till att få lite mer böjning i ledeländet. Men som sagt, skillnad är det! :D



Något knotigare till höger. I have absolut inga muskler kvar känns det som. Har inte haft så smala lår sen jag var i tioårsåldern :)

1 kommentar:

Ica sa...

Ja, du ser allt lite knotig ut. Visst ja, alla aktiviteter. Vilka de var har jag nästan glömt bort. Det är ju så mycket som ska klaffa när man är barnvakt. barnen får ju inte bli uttråkade.
Vi skulle behöva dig imån. Det här är inte bra. Lagets två absolut bästa spelare har ont i knät respektiva axeln. Illa :P

Cool. wv sa concil. som du ju köpte. Oj, nu kom du visst hit.