torsdag 21 maj 2009

4 dagars ledighet

Det är ju inte helt fel att komma på att det bara är torsdag när man sitter i soffan och känner sig helgslö och tror att det är söndag i morgon. Korta arbetsveckor är ju najs alltså :) Veckan har varit soft men jag har ändå varit sjukt trött. Temaarbete på jobbet vilket innebar att jag i tisdags var med grupperna i Kloster kyrka där vi fick gå upp i tornen och mina elever fick även nöjet att se mig (samt skratta åt mig och ta kort på mig) iklädd prästkläder ;)

Mycket på schemat de närmsta veckorna. Mycket på jobbet innan alla betyg är satta, examens-, födelsedags- och studentpresenter som ska införskaffas, tänkte hinna med en tripp till IKEA och så ska vi sjunga i Kloster (och Kjula tror jag). I morgon åker jag till Stockholm och hälsar på fina Lisette och nu i eftermiddag hoppas jag få hälsa på ute hos Leo en sväng *läääängesen*

I veckan blev jag uppringd av en tjej som sett mig i Kurirens bröllopsbilaga och ville "anställa" mig att sjunga på hennes bröllop i augusti, kul! :)

That's it for now, nu måste jag få upp arslet ur soffan!
Over and out!

Inga kommentarer: