söndag 17 maj 2009

Syttånne maij

Grattis Norge får man allt ta och säga idag. Syttånne maij och vinst i Eurovision. Ett långt inlägg om gårdagens final skulle kunna skrivas men jag orkar inte riktigt gå in på det. Kontentan blir kort och gott att Malena är grym, snygg och sjunger vackert, många andra länder hade riktigt dåliga bidrag och den norska vinnarlåten har fastnat på skallen på mig. Helt ok vinnarlåt tycker jag, även om jag är bitter över Malenas placering.



Helgen går mot sitt slut och idag har jag hunnit med att njuta lite av solen, läst bok, städat och tvättat, lagat mat och slappat en massa i soffan. Helt ok söndag med andra ord! Nu väntar en tredagarsarbetsvecka *man gillart* ;)

1 kommentar:

marja-lena sa...

jag har sagt det förr och säger det igen, man borde inte tävla i musik. man borde inte tävla om precis allt ;)
norge var ändå rätt söt, undrar om nån mötte upp honom på flygplatsen (?), lets hope!
jag var btw två millimeter från att dra med dig till vilsta på sol idag hehe.
krampårej