måndag 11 maj 2009

Underbar helg som tog musten ur oss alla

Jag måste självklart blogga om den underbara helgen i Göteborg men just nu orkar jag inte. Vi kom hem... ja när var det... tror jag låg i sängen vid 01:00-tiden låg jag i alla fall äntligen i sängen, efter en extremt rolig och jobbig helg. Jobbig i den bemärkelsen att kroppen fick sig en ordentlig chock efter alla matcher. 9 matcher totalt, på 2 dagar *puh* Sååååå underbart roligt!

Innan det kommer ett ingående inlägg med bilder från helgen (när jag återhämtat mig) kan jag i alla fall berätta att:

1) VI TOG BRONS!!! Vi kom trea av 32 lag. Förstår ni hur bra vi var?!! *hahaha*
2) Icas och min dans ägde
3) Det var riktigt synd att GUIF inte vann men vi hade en trevlig middag ute.
4) Liseberg var lika kul som vanligt men innebar tyvärr inget åkband eftersom vi inte hann vara där tillräckligt länge.
5) VI TOG BRONS!!!

;)


6 kommentarer:

Hanna sa...

Ni kom trea alltså - GRATTIS!!

haha, antar att du var liite gladare efter bronsmatchen än efter matchen jag såg i lördags? ;)

Underbart att se dig igen!

kramar

Johanna sa...

Ja, helt otroligt!! Jättekul :) Du skulle ha kommit och tittat då istället, fast efter semin var jag riktigt snorarg så det hade du inte velat se ;)

Jättekul att se dig med! Illa bara att vi inte hinner ses mer än den lilla korta stunden. Får ta tag i det som sagt :)

Massa kramar!

Ica sa...

haha, ja, så förbannad som Fjant var i slutet av semin har jag sällan skådat, men, det var å andra sidan jag också. Dock var nog Fru Fjant lite mer självkritisk just då.

Johanna sa...

Jag var nära tårar för sjutton, inte alls kul.. *grrrr* Tur som bara den att vi tog bronset sen *phu*

Peter sa...

Måste erkänna att en liten tår höll på att rinna till hos coach med, då vi vann kvarten och matchen om tredje plats. Så fantastiskt skönt :D
Får se om vi lyckas toppa det här nästa år?
Ha det bäst :)

Johanna sa...

Coach: Fast jag började nästan grina efter semin.. ;) Men men, då lycklig man blev sen! Det här trodde man ju adlrig, så självklart ska vi satsa på att toppa det nästa år! :)