lördag 23 maj 2009

Mucho bra långhelg

Nu sitter jag här i min älskade soffa igen. Tittar på Phantom of the Opera (<3) i myskläder med munnen full med ostbågar. Livet är härligt ;) Har en riktigt bra långhelg måste jag säga. Mycket trevlig after work i onsdags, fick åka ut och träffa Leo med familj i torsdags och igår åkte jag upp till Stockholm. Hade en supermysig spelkväll med Lisette och tjejorna vilket ledde till en massa skratt. Idag kom jag hem och åkte och storhandlade och städade upp lite i röran här hemma. Lyckades t.o.m. laga en god lasagne till kvällsmat, jag är nöjd :)

Nu tänker jag fortsätta att njuta av min hemmakväll för att sedan åka till IKEA med Lina i morgon och sen åka och träffa Märith. Vilken höjdarhelg asså! ;) Nu håller jag bara tummarna för att min igentäppta näsa inte kommer leda till någon värre förkylning. Jag tänker inte gå och bli sjuk de sista dagarna på jobbet!

Inga kommentarer: