tisdag 5 maj 2009

Upp som en sol, ned som en pannkaka

Vilken crapy day jag har. Kunde inte somna igår, blött näsblod två gånger det senaste dygnet, glömmer saker, är allmänt tankspridd och springer runt som en förvirrad... jag vet inte vad... (kommer inte ens på nåt bra ord att komma med). Stress? Neeee... Dessutom regnar det ute så man blir ännu tröttare. Känner mig febrig emellanåt men det kan även vara klimakteriebesvär eller nåt. Bah! Ge mig sol, långa sovmornar, snälla elever och bomull i mängder!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Sovmorgon, snälla elever och bomull kanske blir svårt... men om du kommer hit så kan jag i alla fall bjuda på solstrålar!

Hoppas du mår bättre snart vännen.

kramar!

papercut sa...

dä ä svininfluensan som intagit din kropp :)
håller med crapy jävla dag dag!

Anne sa...

hoppas det bara blir bättre och bättre och gumman, ta det lugnt och glöm inte andas!

kramelikraaaam <3