söndag 13 november 2011

Allt och inget

Veckan är snart slut och det känns helt ok! Det har varit alldeles för mycket på agendan och jag är trött. Trött hela tiden. Ge mig en ny veckan och ny energi! Det är mycket som tar energi nu. Både tankar och funderingar och vardagen i sig med jobb, volleyboll, sång, företagsrock och annat. Det mesta är kul och ger mig positiva in-puts men jag blir ändå trött förstås. Antar att det inte direkt hjälper att det blir mörkare och kallare ute för varje dag som går. Det är för väl att man har roliga saker att hålla fast i när det blir jobbigt och tungt.

Igår var vi i Stockholm (jo, vi kom fram till slut, fast det var jag som körde ;)) för höstens andra bortamatch och det blev en riktigt kul match. Coach har skrivit ett bra referat här. Nu gäller det att ta revansch nästnästa helg, kom och heja då!! Munktellarenan söndagen den 27 november, 16:00!

Eskilstuna Volley in action :)

Inga kommentarer: