torsdag 10 november 2011

Trött tröttare tröttast

Idag är jag tröttare än någonsin. Det känns om jag inte sovit något alls (fast jag har sovit nästan hela natten) och det var jobbigare att gå upp idag än i lördags då jag sovit 3-4 timmar och klockan ringde vid 5:00. Det kommer med andra ord att gå åt många kaffekoppar idag (kan bli fler än de vanliga 15-20 kopparna) för självklart är det veckans längsta dag just när man är som tröttast. Jag har förvisso en inställd lektion idag som gör schemat lite luftigare men annars kommer allt gå i ett. Klasskonferenser, F-rocksrep, PK-kväll och sen direkt till träningen. Något säger mig att jag kommer somna sött i kväll och sovmorgonen i morgon kommer ju faktiskt hemskt lägligt! Har jag månne blivit för gammal för att fixa en 8:00-21:30-dag?

2 kommentarer:

Angie sa...

Inte konstigt att du inte orkar en sådan lång dag. Du närmar dig ju 29år!! Gamla Tant och inte alls lika ung som jag! Hihi!

Johanna sa...

Haha! Tack Lina, tack ;)