söndag 20 november 2011

Pepp pepp!

En ny vecka inleds alldeles strax och den är minst sagt fullbokad. Mycket ska hinnas med, det mesta väldigt trevliga saker! Kör vidare på högsta växeln och hoppas att jag inte blir krasslig för det finns det inte tid till! Möte x2 i morgon bitti som gör mig smått nervös och efter det ska jag försöka få tag i farbror doktorn igen. Antagligen ett besök där i veckan. Sedan är det träning och F-rocksrep som gäller för på torsdag kör vi. 21:00 på Josef's på torsdag!! Be there!! Jobb och sångövning däremellan, sedan är jag ledig på fredag för att åka på kryssning med darlings jobb. Lördagen får bli lugn (när vi nu kommer hem från havet) för på söndag väntar rolig och viktig match i Munktellarenan. 16:00 - be there aswell!! :) Det är med andra ord dags att krama kudden så jag orkar vara på topp hela veckan! Over and out!

Inga kommentarer: