fredag 4 november 2011

Den där shopping-genen

Jag har en tendens att spendera pengar på kläder. Tror inte någon har missat det ;) Det är t.ex. livsfarligt för mig att gå in på H&M, Ellos, Stadium och Gina Tricots hemsidor eftersom det är så fasligt lätt att börja klicka. I love it. Lite av en shopoholic är jag kanske. Idag var jag nere på stan en sväng för det händer ju så himla sällan. Tänkte att jag kanske skulle inleda julshoppingen lite med att handla några julklappar men precis som vanligt blev det bara presenter till mig själv ;) Skyller stenhårt på att jag snart fyller år och att jag måste få köpa lite presenter till mig själv. Det blev ett par löparbyxor till, strumpor, ett linne, gosiga cosysocks och en ny vinterjacka. I vinter ska jag inte frysa mer än nödvändigt!

Everest-jacka från Stadium för ynka 1299:- 799:-
Hur modig är jag inte som köpte en röd och inte en svart?! :)