lördag 24 januari 2009

Bortamatch på bänken

Lördagen är snart över och jag tycker ändå att veckan har gått oväntat snabbt med tanke på omständigheterna. Söndag i morgon redan?! Galet. I går blev det bara slöande i soffan efter att vi sjungit på eftermiddagen. Film och ostbågar, inte att förakta det heller :) I dag var sjukgymnasten, also called mamma, här och klämde och vände på knäet mitt och hade även med sig ett träningsprogram till dottern. Nu gäller det för mig att köra på det stenhårt så att jag så snabbt som möjligt kan spela igen.

Tre av 5-6 övningar jag måste göra :)



Good news though: Jag får följa med på matchen i morgon! Visserligen bara som supporter på bänken men kul ändå. Jag får väl leka lite coach, läsa spelet, skrika på brudarna lite och antagligen deppa en massa för att jag inte kan vara på plan. Men men, jag får iaf plats att åka med, najs najs.

Haft en trevlig eftermiddag och kväll ute hos familjen Sandberg/Ricksén med najs sällskap, söta barn att busa med och en massa gott att smaska på. Tack för i kväll brudar!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hm..jag undrar, har du gjort de där i paint eller har du fixat på nåt annat sätt ;)
tack själv, det var mycket trevligt!

Anonym sa...

öva på.....

kraaaaam

Johanna sa...

It's the paint! :D

Anonym sa...

ambitiöst för ett blogginlägg ;)

Anonym sa...

Du var en alldeles strålande bänkvärmare! Tack för det!

Kram

PS: FIna gubbar (eller var det självporträtt?)

Johanna sa...

Mycket ambitiöst, hehe :)

Inga riktiga självporträtt för då skulle jag ha gett mig lite mer former men annars så :)