torsdag 29 januari 2009

Don't worry, be happy!

Idag är jag på riktigt bra humör utan någon speciell anledning. Kanske för att det är fredag i morgon vilket innebär att helgen närmar sig med stormsteg, jag vet inte. Var hemma innan 15:00 idag vilket inte är vanligt och nu sitter jag och njuter av nybryggt kaffe och apelsinkrokant *mmm* Ibland är det de små sakerna :)

Dock är jag förstås fortfarande bitter över mitt arma knä. Jag vill inget hellre än att spola tillbaka klockan till måndag morgon förra veckan och undvika Volvon som orsakade denna ruttna skada *grr* Idag har det ändå känts rätt ok. Jag ser ut som jag har bajsat ner mig när jag ska ta mig ner för trappor men annars kan man nästan inte tro att jag har problem med knäet om man såg mig :) Jag ska fortsätta träna duktigt så att jag snart är tillbaka på plan. Att det skulle visa sig att det var sååå hemskt tråkigt att inte kunna spela trodde jag inte men det är faktiskt synd om mig, så det så.

Jag har även insett att det banne mig är på tiden att ta tag i lyan vi bebor. Ska ta mig till IKEA snart och på lördag har jag bestämt att jag och Daniel ska åka och hitta en TV-bänk nånstans här i stan. Låg och funderade ut allt jag vill/ska köpa så det blir lite fint här hemma. Jag har ju t.o.m. väldigt duktigt sparat undan en rejäl slant sen jag började jobba så det tycker jag att jag kan få unna mig!

Nej, jag tror jag måste åka och hämta darling på jobbet snart eftersom jag som handikappad inte kommer till mitt jobb utan bilen :) Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det är mycket synd om dig och ikea och shopping var banne mig på tiden! Shoppa loss!!!! Det är du värd mer än tredubbelt!
kram