tisdag 13 januari 2009

Ung, pigg och vältränad är gammal, trött och otränad

Mitt sömnbehov är stort. Typ jätte. Sova är bland det bästa jag vet och sen jag började jobba har jag fått försöka lära mig att jag inte kan sova 12 timmar om dygnet (rättelse: kan kan jag rent fysiskt men det hinns inte med). Nu funderar jag dock på att knalla till sängen redan och sova länge. Egentligen borde jag absolut inte klaga men att komma hem från jobbet 19:30 makes me tired. Det bidde med andra ord ingen träning, hade inte pallat.

Hade dock en trevlig kväll på jobbet, då en kille från Friends kom och ledde några timmar med oss. Roligast var nog att de flesta tyckte att Han var ju trevlig att vila ögonen på, att han var lammkött och många satt och räknade på hur gammal han kunde vara. Herregud, han var ju inte äldre än en annan (kanske några år max). Men så är jag ju ynglingen också :) "Ung, pigg och vältränad" i deras ögon. Tänk vad skenet kan bedra! *haha*

Det är ändå mucho kul med så många matcher inplanerade (fastän jag är gammal, trött och otränad)! Första är avklarad och vi fortsatte som vi avslutade hösten; med 3-0 till vår fördel. Vi är bäst :)

Inga kommentarer: