onsdag 7 januari 2009

Sälen -08

Igår kom vi tillbaka till stan från några mycket trevliga dagar i Sälen med la familia. Kallt, massa snö och slalom. Lite för lite åkning men ändå rätt lagom säger kroppen. Nu är det back to reality som gäller, har jobbat hela dan och funderar på när man ska lyckas ställa om sig till att jobba igen ;) Antagligen lagom till sportlovet om 5,5 vecka (nedräkning? jag? ;)) Snart är man nog tillbaka i de vardagliga rutinerna igen. Träningen drar igång, match på lördag, sången (som inte längre kommer vara i form av kören men så mycket bättre!) börjar vi snart med igen och i morgon kommer huliganerna, aka eleverna till skolan igen. Härligt härligt!

Mycket snö var det!


Sally hängde med förstås :)


Löööövli!!

Snygga mamsen :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

låter och ser ut som ni haft det riktigt bra!!!

kramelikraaaam

Anonym sa...

klart det blir riktigt bra med sången! vi är ju bäst, kan liksom inte bli annat än bra, right!?

åh Sally fick följa med *varm i hjärtat*

kram

Anonym sa...

Jaha, tack så hemskt mycket! Nu påminde du mig om att jag inte har tagit mina små till fjällen i år (heller) och så fick jag dåligt samvete. Attans!

Oroa dig inte för sången, du har så vitt jag vet inga problem där.
Kram

Johanna sa...

Hehe, men man måste ju inte ta upp dom varje år väl? Det hrä var första gången för mig på tre år :)

Bra var det, och klart Sallyvännen skulle med :)

Anonym sa...

Nä, det är klart. Men än så länge siktar jag på vart fjortonde år, dvs - har inte åkt första gången än ...

Kul att du har vågat dig tillbaka till träningen!